Wystąpienia i rejestracja

Rejestracja udziału w konferencji

Wypełnia każda osoba biorąca udział w konferencji – dotyczy to zarówno udziału czynnego, jak i biernego. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest w tym miejscu.

Informacje dotyczące referatów

Czas przeznaczony na wystąpienie w trakcie sesji tematycznych (ale nie sympozjów) obejmuje 15 minut. Na miejscu dostępne będą komputery z oprogramowaniem umożliwiającym odtworzenie prezentacji. Zachęcamy do zapisywania prezentacji w pliku pdf. Prosimy o przynoszenie prezentacji zapisanych na nośniku danych (pendrive, dysk przenośny) na 10 minut przed rozpoczęciem sesji.

Informacje dotyczące plakatów

Maksymalny rozmiar plakatu to A0 (120 cm x 85 cm) w orientacji pionowej. Prosimy o dostarczenie plakatów do recepcji Zjazdu  w dniu prezentacji (zgodnie z programem szczegółowym) najpóźniej do godziny 12:00.